Mājas lapas izveide savam ēdināšanas restorānam

Kā jau tas ir zināms, šobrīd gan Latvijā gan pasaulē ļoti daudz cilvēku izmanto internetu ikdienā, un internets arī ir vieta, kur cilvēki iegūst visvairāk informācijas. Lai mūsdienu konkurences apstākļos spētu turēt līdzi citiem restorāniem un ēdināšanas iestādēm ir nepieciešams izmantot šo lielo informācijas vidi, lai cilvēki varētu atrast jūsu restorānu un iegūt par to informāciju. Kā zināms, tad reklāmas internetā ir viens no vislētākajiem reklāmas veidiem, esot vairākas reizes lētāks par reklāmām televīzijā vai radio. Mūsdienās jebkuram jaunam ēdināšanas restorānam ir svarīgi iegūt pēc iespējas plašāku klientu loku, un izveidojot savu mājas lapu un komunicējot dažādos sociālajos tīklos noteikti var palīdzēt klientiem daudz vieglāk uzzināt par jūsu restorānu un šādi laika gaitā ievērojami palielinot restorāna klientu skaitu. Bet kas tad ir vajadzīgs, lai izveidotu savu mājas lapu?

Domēna iegāde

Pirmkārt ir nepieciešams iegādāties domēnu. Domēns būs jūsu mājas lapas nosaukums jeb adrese, kuru ierakstot interneta pārlūkprogrammā vai meklētājprogrammās potenciālie un esošie klienti varēs nokļūt jūsu mājas lapā. Par domēnu nosaukumiem var izvēlēties unikālus vārdus, kas sastāv tikai no burtiem, cipariem un domuzīmēm. Unikāls domēns nozīmē, ka kāds jau šādu nosaukumu nav izvēlējies. Piemēram, ja vēlēsieties reģistrēt domēnu mcdonals.lv, tas nebūs iespējams, jo šādu domēnu jau ir aizņēmusi cita organizācija. Kad būsiet izvēlējies savu unikālo domēna vārdu, piemēram, mans-restorans.lv, varat doties uz adrese www.nic.lv, kur būs iespējams šo domēna vārdu reģistrēt. Varat izvēlēties reģistrēt domēnu uz vienu vai vairākiem gadiem. Katru gadu jums būs jāmaksā fiksēta īres maksa par domēnu – 12.10 eiro gadā.

Mājas lapas izveide

Kad domēns ir iegādāts, nepieciešams izveidot pašu mājas lapu. Šeit ir divi varianti – vainu meklēt un izmantot profesionālu mājas lapu izstrādātāju pakalpojumus, vai izveidot mājas lapu pašiem. Griežoties pie profesionāļiem mājas lapas izmaksas būs atkarīgas gan no kompānijas, kas izstrādā mājas lapu, gan no tās sarežģītības un prasībām. Izmaksas vienkāršai, informatīvai mājas lapai būs sākot no 70 eiro līdz pat vairākiem simtiem eiro par sarežģītiem risinājumiem. Ja vēlaties pats veidot savu mājas lapu varat to darīt izmantojot kādu no gatavajām web platformām, kā WordPress, Joomla vai Drupal. Šīm mājas lapu izstrādes platformām ir jau gatavas tēmas un dažādi moduļi, kurus tikai jāpievieno savai mājas lapai pēc vajadzības. Plašāk par šīm web platformām varat iepazīties internetā. WordPress – https://wordpress.org/, Joomla – http://www.joomla.org/, Drupal – https://drupal.org/.

Ceram, ka šis raksts jums palīdzēs izveidot interneta vietni savam restorānam vai jebkurai citai ēdināšanas iestādei, ja to vēl neesat izdarījis. Mājas lapa ir vienkāršākais un viens no lētākajiem veidiem jaunu klientu piesaistei un sava restorāna popularizēšanai un reklamēšanai internetā.

Restorāna “Vincents” apskats

Vincents ir viens no Latvijas prestižākajiem restorāniem, kas ticis atvērts jau tālajā 1994. gadā, un kuru jau no pašiem pirmsākumiem vada Latviešu slavenais šefpavārs Mārtiņš Rītiņš, kas ir arī Latvijas Trīszvaigžņu ordeņa ieguvējs.
Vincents ir augstākās klases restorāns, kur iespējams baudīt gan ikdienas vakariņas, gan arī svinēt greznas viesības, un šī restorāna vārds jau ir zināms visā plašajā pasaulē, jo slavenību loks, kas ir mielojušās šajā restorānā ietver Princi Čārlzu, Eltonu Džonu, Angeli Merkeli un pat Džordžu Bušu, un vēl daudz citus vairāk vai mazāk pazīstamu cilvēku. Vincents saviem klientiem piedāvā vienu no skaistākajām un gleznainākajām ainavām Rīgā – 15 minušu gājienā no Vecrīgas, un paša restorāna iekārtojums un interjera dizains liek pārējiem Latvijas restorāniem nobālēt!

Martins ritinsVincents saviem klientiem piedāvā izsmalcinātu ēdienkarti, kas tiek mainīta atbilstoši gadalaikiem un sezonām , bet paši ēdieni tiek iegūti no maziem ekoloģiski tīrām lauksamniecībām, kur tiek saņemti augļi, dārzeņi un arī gaļas produkti. Vēl runājot par ēdienu restorāns Vincents piedāvā saviem klientiem arī tiešām eksotiskus ēdienus, kā Latvijā audzētus zivju ikrus, vai uz oglēm grilētu steiku, un atkarībā no sezonas šie ēdieni nemitīgi mainās, kas nozīmē, ka patstāvīgie apmeklētāji varēs izgaršot daudz un dažādas garšu buķetes un nebūs jāgaršo viens un tas pats ēdiens atkārtoti.

Vincents ir slavens arī ar savu plašo vīnu izvēli, kur iespējams nobaudīt tādus eksotiskus vīnus, kuru vienas pudeles vērtība mērāma vairāk nekā 250 Eiro apmērā, bet, protams, ir arī dzērieni, kas ir vairāk pa kabatai ikdienas restorānu apmeklētājiem.

Vincents ticis atzīts arī par Latvijas labāko restorānu aizvadītajā 2013. gadā, kas nozīmē tikai to, ka arī smalkajās aprindās un kopējos balsojumos šis restorāns tiek atzīts par Latvijas vislabāko un izsmalcinātāko ēdināšanas iestādi!

Vairāk par pašu restorānu skatieties šeit -> www.restorans.lv

Vairāk Saules restorāna apskats

Vairāk Saules viens no pazīstamākajiem ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā. Tas tika dibināts 2002. gadā un to tā brīža nav zaudējis savu kvalitāti un popularitāti. Šobrīd uzņēmuma ir piecu restorānu tīkls. Vairāk saules restorāni atrodas Rīgā TC Spice, TC Domina. Rīgā Dzirnavu ielā 60, Wokcafe, Mārupes ielā 3. Vairāk saules restorāns izceļas ar savu pārdomāto un patīkamo interjetu, ko var izjust atrodoties kādā no viņu restorāniem.

Vairāk saules nesen atvēra savus specializētos veikaliņus, kuros tirgo dažādus makaronu izstrādājumus, kā svaigu pastu un ravioli, kas ir mūsu pašu Latvijas zemnieku audzēts, tātad dabīgs un nesatur nekādus konservantus, krāsvielas un E-vielas. Šie specializētie veikaliņi atrodas Rīgā TC Riga Plaza un Biķernieku Rimi.

Kopš 2006. gada uzņēmums ir izveidojis savu piegādes sistēmu, ar kuras palīdzību varat pasūtīt sev vēlamo ēdienu un tas tiks piegādāts jūsu norādītajā adresē. Ēdiena piegādes cena būs atkarīga no piegādātā ēdiena kopējās summas un jūsu atrašanās vietas Rīgā. Vairāk par piegādes cenām jūs varam pārliecinaties restorāna Vairāk Saules mājas lapā. Ēdienus iespējams pasūtīt gan zvanot pa tālruni, gan Vairāk Saules interneta vietnē.

Restorāns piedāvā arī banketu apkalpošanu izbraukumos līdz pat 5000 personām. Ir iespēja arī pasūtīt dažādas uzkodas, desertus un citus individuāli izstrādātus ēdienus.

Restorāna ēdienkarte ir visai plaša, iekļaujot sevī dažāda veida uzkodas, salātus, zupas, picas, suši, pastas un ravioli, gaļas un zivju ēdienus, veģitāros ēdienus, desertus kā arī īpašos ēdienu piedāvājumus bērniem. Uzņēmums piedāvā arī iegādāties klientu karti, ar kuru iepērkoties Vairāk Saules restorānos vai pasūtot ēdienu jūs saņemsiet 10% atlaidi.

Vairāk Saules restorāns ir aktīvs arī sociālajos tīklos. Draugiem.lv mājas lapā uzņemumam ir vairāk kā 200 sekotāji, twitter.com vairāk kā 2000 sekotāji un facebook.com 900 like. Diezgan augstais sekotāju skaits liecina par to, ka uzņēmums aktīvi komunicē ar saviem klientiem un ir ieinteresēts paplašināt savu klientu loku. Sociālajos tīklos restorāns publicē gan jaunumus un izmaiņas ēdienkartē, gan dažādas akcijas un īpašos piedāvājumus, kā arī izmaiņas veikalu un restorāna darba laikos brīvdienās un svētkos.

Plašāku informāciju par restorānu varat atrast restorāna mājas lapā – http://www.vairaksaules.lv/

LuLu pica apskats

Lulu Pica, jeb SIA Later LTD ir Latvijas ēdināšanas uzņēmums, kas piedāvā vairāk, kā 20 dažādu veidu picas, un darbojas Latvijas tirgū jau no tālā 1994. gada. Lulu pica, ir viena no pazīstamākajām picērijām Rīgā un Rīgas apkārtnē, un gadu gaitā šim uzņēmumam ir izdevies attīstīt savu biznesu, un nu jau Rīgā atrodas 7 Lulu picērijas, un Lulu pica piedāvā arī ikvienam iesaistīties ar viņiem biznesā izveidojot franšīzes, un šādas sadarbības Lulu picērijai jau ir Limbažos un Jūrmalā.
Uzņēmumam atšķirībā no citām līdzīgām picērijām ir iespēja pasūtīt picu internetā, bet kas ir vēl interesantāk ir iespēja pašam sakombinēt savu picu, un iegūt to ar tieši tādām sastāvdaļām, kā vēlaties, lai nebūtu jāizvēlas no jau esošajiem piedāvājumiem. Lulu picērija pēdējo gadu laikā diezgan bieži cenšas spodrināt savu uzņēmuma ar atraktīvām spēlēm un bildēm sociālajos tīkos, kā arī reklamējoties, piesaistot slavenus Latvijas cilvēkus, kā grupu “Transleiteris”, u protams nevar nepieminēt picērijas slaveno saukli “tas ir pilnīgs Lulu”

Pica Lulu, kā jau minēju aktīvi darbojas arī sociālajos tīklos, un viņi ir paspējuši savākt vairāk, kā 2700 Facebook Likes, vairāk, kā 7000 Twitter sekotājus un gandrīz 9000 Draugiem.lv sekotājus, bet jāpiemin arī tas, ka uzņēmums pēdējā gada laikā aktīvi cenšas arī atklāt jaunu sociālos tīklus un , piemēram, portālā Instagram viņiem jau ir 900 sekotāji, kas ir diezgan iespaidīgi.
Kopumā skatoties uz uzņēmuma statistiku, var droši teikt, ka uzņēmums ir iesakņojies Latvijas sabiedrībā, un viņu piedāvātās picas, piegāde mājās, un laipnā apkalpošana ir nevainojami, kas tad arī ļauj uzņēmumam attīstīties un augt, neskatoties uz savu ievērojamo vecumu.

Vairāk par uzņēmumu šeit www.lulu.lv

Hesburger apskats

HesburgerHesburger ir starptautisks uzņēmumu tīkls kas piedāvā ātrās ēdināšanas pakalpojumus sākot no hamburgeriem un siera burgeriem līdz tortillām ,maizītēm un pat virtuļiem un dažādiem salātiem. Restorāns aizsāka savas gaitas Somijā, kādā mazā pilsētiņā , ko sauc par “Naantali” , un tas notika tālajā 1966. gadā, kad divi ātrās ēdināšanas entuziasti vēlējās savas prasmes un biznesu izvērst un sniegt plašākai sabiedrībai. Tomēr restorāns nebija tūlītējiem panākumiem apveltīts un līdz pat 1980. gadam tas cīnījās, kā maza restorānu ķēde, un tikai 1980. gadā tika atvērts pirmais ātrās ēdināšanas restorāns, ar nosaukumu Hesburger. Līdz 1992. gadam restorānam bija izdevies attīstīties līdz 10 Hesburger vārdu nesošu uzņēmumu tīklam, tomēr lielākā izaugsme sākās tieši nākamajā desmitgadē, akd uzņēmums izpletās līdz pat 200 restorāniem pa 60 Somijas pilsētām un kļuva par visliekāko ātrās ēdināšanas tīklu šajā valstī pārspējot amerikāņu McDonalds un pārpērkot konkurentus Carrols 2002. gadā.
Patlaban šim milzīgajam uzņēmuma ir aptuveni 260 uzņēmumi Somijā, ap 30 Latvijā, 30 Lietuvā un 25 Igaunijā, kā arī daži restorāni Vācijā, Krievijā un Ukrainā. Uzņēmuma kopējie ienākumi 2011 gadā bija ap 200 miljoniem Eiro, kas ir ļoti iespaidīga summa , tomēr vēl iespaidīgāk ir tas, ka uzņēmums nodarbina aptuveni 5000 cilvēkus visā savā restorānu ķēdē!
Hesburger ātrās ēdināšanas iestādēs ir iespējams iegādāties galvenokārt hamburgerus un dažādus citus burgerus, un , ja salīdzinām šo uzņēmumu cenu un garšas ziņā ar otru lielāko ātrās ēdināšanas iestādi Latvijā – McDonalds, tad , manuprāt, Hesburger, pat ir labāks un garšīgāks, un visnotaļ noteikti šim restorānam ir daudz labākas un plašākas akcijas, kas piesaista cilvēkus nākt vēl un vēl, kā arī lojalitātes kartes un restorāni mazākās pilsētās padara uzņēmumu daudz pieejamāku Latvijas reģionos dzīvojošajiem cilvēkiem.

 Vairāk par uzņēmumu šeit www.hesburger.lv

Čili pica apskats

cili picaČili pica restorānu ķēde, kas darbojas zem uzņēmuma nosaukuma SIA “Pica Serviss” ir 2001. gadā atvērta retorānu ķēde, kuras pirmais restorāns tika izveidot Liepājā, un nākamo gadu laikā uzņēmumam ir izdevie izplesties pa 10 Latvijas lilākajām pilsētām, nemaz neskaitot to, ka Rīgā vien picērijai ir 16 filiāles!
Čili pica ir uzņēmums ar stipru motivāciju un gribasspēku izplesties un augt, sniedzot saviem klientiem pašu labāko klientu apkalpošanas dienastu, lētākās cenas un teicamu kvalitāti, un tieši šīs vērtības ir bijušas apr pamatu tam, kāpēc šim uzņēmumam ir izvedies izplesties arī ārpus Latvijas robežām atverot arī vairāk, kā 10 restorānus Lietuvas lielākajās pilsētās.

Čili pica saviem klientiem piedāvā vismaz 55 dažādus picu veidus, un dažādas uzkodas, saldos ēdienu, zupas un arī kokteiļus, nemaz nerunājot par alus uzkodām un asajām uzkodām, bet, manuprāt, vislabākais ši uzņēmums biznesa modelī ir mājīgi iekārtotie restorāni un tas, ka picu, ko pasūti tu uzreiz redzi, ka tā tiek cepta tavā acu priekšā, nevis uzcepta no sasaldētas stadija, vai kā savādāk pagatavota. Tieši šis picas cepšanas process ļauj čili picu dēvēt par īstu restorānu nevis “fast food” ēstuvi un ikdienas pusdienu un brokastu akcijas, kā arī ātrā un laipnā klientu apkalpošana tikai piedod papildus punktus šim uzņēmumam.

Viss ši kopā nonāk pie tā, ka Čili picai Facebook sociālajā tīklā ir vairāk, kā 6 tūkstoši sekotāju, Twitter kontā uzņēmumam ir vairāk, kā 8000 sekotāju un portālā draugiem.lv uzņēmumam ir izdevies savākt vairāk, kā 17 tūkstošus sekotāju, aks ir patiešām iespaidīgs skaitlis.

Čili picu ēdienu un galvenokārt picas ir garšīgas, un dažādie picu veidi un izmēri ļaus ikvienam atrast sev piemērotu ēdienu, un interesanti ir tas, ka uzņēmums piedāvā arī pasūtīt picu ar īsiņas palīdzību, kas, manuprāt, ir jaunums Latvijas ēdienu piegādātāju nišā. Un lai gan uzņēmumam ir bijušas labas un sliktas dienas, par ko liecina ātra vaicājums izdarīšana lielākajos ziņu portālos, tas tikai leicina apr to, ka uzņēmuma vadība ir neatlaidīga un spēj pārvarēt grūtības un negozējas uz saviem lauriem, bet cenšas visu laiku augt un attīstīties, jo tikai tā ir iespējams sasniegt vairāk, kā konkurentiem.

Vairāk par restorānu viņu mājas lapā https://www.e-pica.lv/lv